[po pardavimo klausimas]: prašome atidžiai perskaityti prieš pateikiant užsakymą
Jei yra kokių nors problemų dėl kokybės gaminį, prašome pranešti klientų aptarnavimo per 24 valandas produkto gavimo.Jei nėra kokybės problemos su produkto bandymų metu, grąžinti laivyba išlaidos turi būti dengiamos pagal save.Krovinių kokybės problemos turi būti sumokėta iš anksto, bei pristatytos prekės turi būti atmestas.Gavęs prekes, pašto išlaidas, turi būti pervesta Alipay.
2. Prašome patikrinti kiekį, prieš gaunant prekes ir pasirašyti už tai.Jei yra koks nors trūkumas ar žala, jam nebus pritarta.
3. Mes ne grąžinimo ar keitimo produktų be kokybės klausimus po to, kai jie yra parduodami, nei mes naudojame vaistų poveikio, kaip priežastį, dėl grąžinimo ar keitimo.Prašome atkreipti aiškiai pažvelgti į visų dydžių ir spalvų prieš perkant.Prašome atidžiai apsvarstyti, prieš fotografuojant.Birža yra tik kokybės klausimais.Jei yra akivaizdus kokybės problemos su produktą prieš naudojimą ir tai nebuvo dirbtinai pažeista, pirkėjas privalo pateikti prašymą grąžinti arba mainų per 24 valandas produkto gavimo.Pasibaigęs produktų nebebus priimamos.Ne gavėjams, prašome ne vieta užsakymą
4. Jei išorinės pakuotės turinys, kvapas ir etiketės yra pakeistas, jokio išankstinio pranešimo turi būti suteikta.Faktinė prekių, gautų, turi viršenybę ir negali būti naudojamas kaip priežastį, dėl grąžinimo arba pakeitimo.
5. [Interferencija Papildymo] Dėl greito likvidumo prekių, kai gali pasireikšti laikinas akcijų out.Jei jūs jau padarė mokėjimo, mūsų bendrovė dės visas pastangas, kad papildyti prekes, kaip įmanoma greičiau.Jei ji yra patvirtinta, kad prekės yra sandelyje, mes susisieksime su jumis laiku, ir suteikti jums su visa grąžinamoji išmoka kartu su apdorojimo mokestį už savo paskirties.Taip pat galite pasirinkti keistis dėl kitų produktų.
6. Jei turite kokių nors klausimų, prašome susisiekti su mumis dėl Wangwang arba telefonu.Mes tikime, kad jie bus išspręsti sėkmingai.Jei jums duoti jokių teigiamų ar neigiamų atsiliepimų, tai tolygu suteikti iki aptarnavimo po pardavimo.Mūsų parduotuvėje neteikia jokių po-garantinis aptarnavimas.
[po garantinis]:
1. Jei produktas turi kokybės problemų, prašome kaupti ir grąžinti prekes per 3 mėnesius.Grįžo pašto išlaidas padengs patys, ir išsiimti pašto išlaidos bus dengiamos iš jav.
2. Ne kokybės klausimus, prašome apmokėti grąžinimo ir keitimo pašto per 7 dienas nuo gavimo.Produktas negali būti atidaryta ar panaudota, ir ji negali paveikti antrinė prekyba. (Svarbu: Užtikrinti, kad pakuotė yra nepažeista, nepanaudoti, ir mes negalime priimti jokių naudoti)